Általános szerződési feltételek és Adatkezelési tájékoztató

* * *

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

A feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal és a webáruházon keresztül történő valamennyi internetes vásárlásra vonatkozik. A vállalkozás működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségen (lásd kapcsolat menüpont) online rendelkezésére állunk. Kizárólag 18. életévüket betöltött személyek részére kínálja a Szolgáltató valamennyi szolgáltatását, ill. weboldal megtekintése is csak az ő számukra lehetséges.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: RAIMAN CONSULTING Kft.
Székhely: 1087 Budapest, Hős utca 2/A.
Cégjegyzékszám: 01-09-329375
Adószám: 26509365-2-42
E-mail cím: info@borcsalad.hu

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. emelet 241. 
Telefon: +36 1 789-2-789
Email: support@tarhely.eu

Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások hétköznapokon: regisztrációk és megrendelések kezelése, kiszállítások intézése, információ szolgáltatás, vásárlói észrevételek kezelése beleértve a reklamációk kezelését is

Alapvető rendelkezések

Jelen ÁSZF nem szabályozott kérdéseire, valamint értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen ÁSZF 2019. augusztus 29. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

A weboldal bármilyen jellegű használata esetén az itt közzétett Általános Szerződési Feltételek érvényesek a weboldalt látogatók (Felhasználók / Vásárlók) részére (függetlenül attól, hogy regisztráltak-e vagy sem) és magával vonja az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadását.

Az összes, weboldalon található információra érvényesek az alábbi feltételek. Aki a weboldalt meglátogatja, az ráutaló magatartásával automatikusan elfogadja az összes itt leírt feltételt, melyek időről időre megváltozhatnak. Bármelyik internetes oldal aljáról elérhetőek az Általános Szerződési Feltételek valamint innen tölthető le: http://www.borcsalad.hu/aszf-at.doc

A Szolgáltató a leírtak ismeretét a Felhasználók részéről természetesnek veszi, elvolvasásuk elmulasztása nem képezheti semmilyen hivatkozás alapját. Az oldalon megjelenő népszerűen használt fogalmakat (például website, weboldal, link, honlap, e-mail stb.) külön nem magyarázza el, mivel ezeket a magyar internetes szaknyelv részeinek tekinti, és természetesnek tartja, hogy az ilyen kifejezések jelentésének ismeretét ismeri a Felhasználó, mert az internet használatához alapvetően szükséges fogalmakról van szó. Aki elhagyja a honlap bármelyik oldalát és más internetes honlapra kerül, akkor ott más feltételek a mérvadóak.

Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint az itt leírt szabályzat értelmezésére irányadó a magyar jog, illetve az ide vonatkozó jogszabályok, melyek kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Vonatkozó jogszabályok:

  • Polgári Törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény
  • Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény
  • Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései

Minden szerzői jog vagy szellemi tulajdonjog a honlapon található bármely szöveg, kép és más anyaggal kapcsolatosan a Szolgáltató tulajdonát képezi, vagy azokat az adott tulajdonos engedélyével tartalmazza.

Az oldalakon látható adatok elképzelhető, hogy nem érvényesek más országokban. Elképzelhető, hogy egyes helyeken tiltják a felhasználásukat, illetve az elolvasásukat. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget azokért az esetekért sem, amikor valaki olyan helyről éri el a weboldalt, és úgy használja fel az itt talált információkat ahol, és ahogyan azt a helyi törvények tiltják. Abban az esetben, ha valaki meglátogatja a weboldalt, úgy tekinthető, hogy a leírtakat tudomásul vette. E tekintetben nincs semmilyen különbség regisztrált és nem regisztrált Felhasználók között. Amennyiben Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal használatára és vásárlásra sem.

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a leírtakat szabadon és egyoldalúan megváltoztassa. Nem vállal felelősséget az oldalon megjelent információkkal, illetve bármilyen az oldalak látogatásából eredő egyéb káresetre vonatkozóan.

Továbbá – bár igyekszik mindent megtenni a zavartalan felhasználás érdekében –, nem garantálja, hogy a weboldal használata mindig hibamentes lesz, és nem vállal semmilyen felelősséget arra az esetre, ha a látogató számítógépes rendszere vagy egyéb tulajdona vírus okozta fertőzésből származó veszteséget szenved, a weboldal használata során.

Feliratkozással, regisztrációval automatikusan az alábbi feltételek kerülnek jóváhagyásra:
a Feliratkozó feliratkozásával jóváhagyja, hogy csak a valóságnak megfelelő adatokat adott meg, mely fölött csakis neki van hatásköre, így pl. nem más helyett regisztrál, vagy nem mással közösen használt e-mail címet adott meg. Így minden esetben megkap minden levelet, amit neki címezve elküld a Szolgáltató.

A webáruházban regisztráció nélkül is lehet vásárolni. A regisztráció a webáruház honlapján található regisztrációs űrlap kitöltésével történik, mely segítségével nyomon követhetőek a rendelések. Téves adatok megadása esetén keressen minket e-mailen, hogy minél hamarabb segíthessünk Önnek. A sikeres regisztrációt és váráslást e-mailben igazoljuk vissza. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károk tekintetében, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból kifolyólag hozzáférhetővé válik.

Az esetlegesen felmerülő kérdésekre (pl. a weboldal működése, megrendelés, szállítás), elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.

Vásárlás

Vásárló a weboldalon történő vásárlás során, köteles jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerni és elfogadni, valamint az adatkezelésekhez hozzájárulni.

A vásárláskor megadott valótlan adatok esetében, pl. tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból fakadó szállítási késedelemért vagy egyéb problémáért,
hibáért Szolgáltatót semmiféle felelősséget nem terheli.

A megjelenített termékek online rendelhetők meg, az árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, külön csomagolási díj nem kerül felszámításra, a szállítási díjak a vásárlás során jelennek meg a kiválasztott módozatnak megfelelően.

Ha Szolgáltató gondossága ellenére is hibás ár kerül egy termékkel kapcsolatosan a weboldalra, az esetben Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron kiszállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő kiszállítást, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A felhasználó megkapja a vásárlások után az érték 5%-át következő vásárláskor levásárolható pontokban.

Házhozszállítás – csomagküldés

A megrendelt terméket a Magyar Posta, és a GLS Sprinter Futárszolgálat segítségével juttatjuk el a megadott címre 2-5 munkanapon belül!

Sikertelen kézbesítés esetén a futár telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot további egyeztetés céljából. A gyors kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és lehetőleg minél több telefonos elérhetőséget tüntessen fel.

Lehetőségében áll konkrét csomagpontra kikérni a kiszállítást, de megadhatja otthoni, vagy irodai címét is, mert a kiszállítás hétköznap munkaidőben történik (9-17 óra között).

A kiszállítás során a megrendelt terméket a lehető legelővigyázatosabb módon kezeljük, hogy az teljesen kifogástalan állapotban jusson el Önhöz.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségéről megbizonyosodni, és az átvételi elismervényt aláírni.

A házhoz szállítás az egész ország területén 1.500 Ft. Azonban 15.000 Ft feletti megrendelés esetén díjmentesen szállítjuk ki a megrendelt termékeket.

Magyarországon kívül a következő országokba szállítjuk ki a csomagokat a GLS futár segítségével: Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország, Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Dánia, Franciaország, Olaszország, Anglia, Monaco

A külföldi kiszállítás díjszabása:

0-5 tétel esetén: 6.500 Ft
5-10 tétel esetén: 7.000 Ft
10-15 tétel esetén: 7.500 Ft
15-20 tétel esetén: 8.000 Ft

Személyes- és utánvételes átvételre nincs lehetőség.

A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.

Fizetés banki előreutalással

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választ, kérjük, hogy a megrendelés teljes végösszegét (az esetleges szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlánkra utalja át:

10918001-00000102-68690004 (Unicredit Bank), Címzett: Raiman Consulting Kft.

 

Kérjük, hogy az átutalás Megjegyzés sorában tüntesse fel a megrendelés sorszámát, amely a visszaigazoló e-mailben található!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a banki átfutás miatt 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási idő.


Fizetés bankkártyával

Lehetőség van bankkártyával (Visa és Mastercard) is fizetni. A szolgáltató adatai: UniCredit Bank Hungary Zrt., Központ: 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
Levelezési cím: 1242 Budapest Pf. 386. A bankkártyás fizetés szolgáltatását az itt feltüntetett cég végzi el: First Data Corporation
225 LIBERTY STREET 29TH FLOOR NEW YORK NY 10281 (800) 735-3362Megvásárolható termékek köre

A különféle akciós termékek árát Szolgáltató bármikor megváltoztathatja. A honlapon feltüntetett termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, és ezen kívül fotót is megjelenít az adott termékről, mely képek bizonyos esetekben illusztrációként szerepelve eltérhetnek a valóságtól.

 

Rendelések

Az adott termék megrendelése a kiválasztott termék adatlapjának megjelenítését követően a termék kosárba helyezésével kezdeményezhető. Lehetőség van Felhasználónak a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámának beállítására. Felhasználónak bármikor van lehetősége megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. Ha több termék megvásárlására nincs szükség, akkor Felhasználó ellenőrizni tudja a kosár pontos tartalmát. A „kosár kiürítése” ikonra kattintva bármikor törölheti a kosár tartalmát. Ha a felhasználó nem regisztrált a “pénztár” feliratra klikkelve folytathatja a vásárlást. Ezután az adatai megadását követően a “megrendelés elküldése” gombra kattintva küldheti el megrendelését. Amennyiben a webshopban hiba, esetleg hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, az esetben fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ebben az esetben természetesen a hiba felismerését követően a módosítást követve tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezután még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése alkalmával kerül kiszámításra. Felhasználó kötelessége a csomag kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni azt, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Ha sérülést tapasztal a csomagon, nem köteles azt átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

 

Szolgáltató a vevő megrendelésének megérkezését e-mailen vevő felé visszaigazolja. Amennyiben ez  legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a szolgáltatóhoz, ill. az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A rendelés feladása során a felhasználó a következő fizetési és szállítási feltételek közül választhat: banki átutalás vagy bankkártyás fizetés.

Garancia

Kérjük, a számlát őrizze meg, mert a garanciát csak számla esetén tudjuk érvényesíteni.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a PTK-ban és a 117/1991. (XI. 10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A vásárlástól való elállás: a Vevő a szerződéstől az áru kézhezvételét követően 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, amennyiben nem sérült meg az adott termék, vagy nem került kibontásra. Ebben az esetben az Eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő 30 napon belül visszatéríti.

FONTOS!
Vevő viseli az elállásból fakadó minden költséget.
Visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik.
Az árucikk az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal együtt szolgáltatandó vissza.
Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette (például az adott palackot kibontotta), és nem tudja hiánytalan csomagolásban karc és sérülésmentesen visszajuttatni az Eladó részére, a RAIMAN CONSULTING Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását.

Jogorvoslat

Felhasználó panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségen, aki 30 napon belül válaszol erre. És ugyanezen a címen Felhasználó jelezheti kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. Ha panasz esetén a válasszal a Felhasználó nem ért egyet akkor a területileg illetékes szakhatóságot érdemes felkeresnie: az ügytől függően Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, KormányhivatalKözigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi HivatalaNemzeti Adó és Vámhivatal és Békéltető Testület

Panaszát online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

* * *

 

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

A rendelés leadásával a Vásárló beleegyezik abba, hogy adatait a RAIMAN CONSULTING Kft. a rendelés teljesítésének érdekében felhasználja. A RAIMAN CONSULTING Kft. vállalja, hogy a Vásárló adatait a megrendelés teljesítéséhez szükséges módon túl nem szolgáltatja ki harmadik félnek.

A Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: RAIMAN CONSULTING Kft.
Székhely: 1087 Budapest, Hős utca 2/A.
Cégjegyzékszám: 01-09-329375
Adószám: 26509365-2-42
E-mail cím: info@borcsalad.hu

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. emelet 241. 
Telefon: +36 1 789-2-789
Email: support@tarhely.eu


Hirdetési tájékoztatás

Az adatkezelő weboldala minőségének javítása érdekében a Google Analytics és Google AdWords rendszerek segítségével is nyomon követi weboldalai felhasználási szokásait. A szolgáltatások csak statisztikai adatokat biztosítanak az adatkezelő részére, valamint az on-line hirdetési tevékenységét támogatják, nem nyújtanak viszont semmilyen információt a weboldalak látogatóinak kilétét illetően.

Az adatkezelő on-line hirdetéseit külső szolgáltatók, közöttük a Google, internetes webhelyeken jeleníti meg, amely során a külső szolgáltatók, közöttük a Google, cookie-k segítségével, az érintett felhasználónak a webhelyen korábban tett látogatása alapján személyre szabottan jelenítik meg a hirdetéseket. A Google cookie-használata letiltható a Hirdetési beállítások (http://www.google.hu/policies/privacy/ads/) kezelője segítségével, a külső szolgáltatók cookie-jai pedig a Network Advertising Initiative (http://www.networkadvertising.org/choices/) leiratkozási oldalán tilthatóak le.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

AZ ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE
RAIMAN CONSULTING Kft., Adószám: 26509365-2-42, (a továbbiakban Szolgáltató, adatkezelő)

 

AZ ADATKEZELÉS CÉLJA
A https://borcsalad.hu/ látogatóinak, felhasználóinak, a Szolgáltatások igénybe vevőinek (továbbá Felhasználók, Ügyfél) kiszolgálása.

A Szolgáltató, mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát, melyben cégeknek és magánszemélyeknek nyújt Szolgáltatást. Továbbá kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelése megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.

Jelen Adatkezelési Tájékoztatóban Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat személyes adatainak kezelésével kapcsolatos rendelkezéseiről, adatkezelési elveiről. Bemutatja azokat az elvárásokat, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott, és betart. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  • évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény)
  • évi CXIX. törvény – a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (Katv.)
  • évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.)
  • évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.)
  • évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
  • évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
  • évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi
  • gyakorlat tilalmáról
  • évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.)
  • évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az
  • információszabadságról (Infotv.)

AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA
Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos adatkezelése az érintettek önkéntes hozzájárulásán alapul. (Lsd. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján az érintett hozzájárulása)

ALAPELVEK AZ ADATKEZELÉS SORÁN
Szolgáltató https://borcsalad.hu/ címen elérhető szolgáltatásának adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők minden oldal aljáról a http://www.borcsalad.hu/aszf-at címen. Személyes adat akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett hozzájárul, vagy azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete elrendeli. Szolgáltató weboldalain mindenki önszántából tud regisztrálni cégként vagy természetes, cselekvőképes 18. életévét betöltött személyként és regisztrációjával elismeri, hogy csakis saját adatait adja meg, tehát nem regisztrál más nevében.

 

Személyes adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és a kötelezettség teljesítése érdekében lehet. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie e célnak. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig. Személyes adat csak megfelelő tájékoztatáson alapuló beleegyezéssel kezelhető. Az érintettet – egyértelműen, közérthetően és részletesen – tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

A kezelt személyes adatoknak meg kell felelniük az alábbi követelményeknek:

  • felvételük és kezelésük tisztességes és törvényes;
  • pontosak, teljesek és ha szükséges időszerűek;
  • tárolásuk módja alkalmas arra, hogy az érintettet csak a tárolás céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

Korlátozás nélkül használható, általános és egységes személyazonosító jel alkalmazása tilos. A személyes adatok akkor továbbíthatók, valamint a különböző adatkezelések akkor kapcsolhatók össze, ha az érintett ahhoz hozzájárult, vagy törvény azt megengedi, és ha az adatkezelés feltételei minden egyes személyes adatra nézve teljesülnek. 

AZ ÉRINTETTEK KÖRE
A weboldal látogatói, felhasználói, a szolgáltatások igénybevevői, vásárlók.

A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE ÉS RENDELTETÉSE
A Felhasználók önkéntes adatszolgáltatásuk során az alább felsorolt adatokat adhatják meg.

Kapcsolattartás és üzenetküldés céljából: név, e-mail cím

Termék megrendelés céljából számlázási és szállítási adatok:
kötelező jelleggel: cím (ország, város, megye, utca, házszám), vezetéknév, keresztnév, e-mail, telefonszám
nem kötelező jelleggel: cégnév

Az adatok megadása a vásárlás lebonyolítására szolgál.

Regisztráció az oldalon
kötelező jelleggel: vezetéknév, keresztnév, megjelenítendő név, e-mail cím, jelszó megadása

Bejelentkezés után nyomon követhetőek a megrendelések.

 

AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA
A feliratkozástól a hozzájárulás visszavonásáig, tehát amíg az illető e-mail vagy postai úton le nem iratkozik az adott szolgáltatás igénybevételéről (elállási jogával élve), ill. amíg a Szolgáltatás  érvényben van.

Kivételt képeznek azon számlák melyek szintén tartalmaznak személyes adatokat, ezekről a számviteli törvények rendelkeznek.
A Szolgáltatások igénybevételekor a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a szerződések, tárolásra kerülnek (a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény alapján 8 évig kell megőrizni ezeket az adatokat).

AZ ADATKEZELÉS MÓDJA
Az adatszerzés biztonságos folyamata
A Szolgáltató elkötelezett Felhasználói személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

  1. Az adatgyűjtés online feliratkozáson ill. személyesen üzletünkben valósul meg. Az adatok tekintetében mindenki csak saját valós adatait adhatja meg (más helyett nem regisztrálhat).

A személyes adatok tárolásának módja, helye
Szolgáltató számítástechnikai programja által gyűjti az adatokat, melyet a hosting cég által biztosított tárhely szerverén kerülnek tárolásra adatmegőrzési helyként. A számlázási adatok pedig a számlázási szoftvert biztosító cég szerverén találhatóak meg.

ADATOK TOVÁBBÍTÁSA, AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE
Szolgáltató jogosult megosztani a szolgáltatást igénybevevő személyes adatait az esetleges jövőbeli külsős vagy egyéb tevékenységet folytató partnereivel, akik kizárólag a két fél közötti megállapodásban meghatározott módon használhatja fel illetve kezelheti az adatokat a tájékoztatóban leírt alapelvek tiszteletben tartásával.

Az alvállalkozók vagy közreműködők kötelesek a személyes adatokat Szolgáltató utasításai szerint kezelni, a személyes adatok teljességének vagy egy részük kezelése céljából, szolgáltatásuk teljesítéséhez szükséges mértékben.

Személyes adat (beleértve a különleges adatot is) az országból – az adathordozótól vagy az adatátvitel módjától függetlenül – harmadik országban lévő adatkezelő vagy adatfeldolgozó részére akkor továbbítható, ha ahhoz az érintett kifejezetten hozzájárult, vagy azt törvény lehetővé teszi, és a harmadik országban az átadott adatok kezelése, illetőleg feldolgozása során biztosított a személyes adatok megfelelő szintű védelme. Az EGT-államokba irányuló adattovábbítást úgy kell tekinteni, mintha a Magyar Köztársaság területén belüli adattovábbításra kerülne sor.

COOKIE-K (sütik) kezelése
Szolgáltató a cookie-k használata során nem kezel személyes adatokat.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (4) bekezdése alapján, meg kell határozni a weboldal cookie
adatkezelése körében a következőket:

  • az adatgyűjtés ténye,
  • az érintettek köre,
  • az adatgyűjtés célja,
  • az adatkezelés időtartama,
  • az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  • az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.

Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, időpontok, illetve dátumok

Az érintettek köre: valamennyi weboldalt látogató

Az adatkezelés célja: A Felhasználók azonosítása és a látogatók nyomon követése

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásának befejezéséig tart.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k használatával nem kezel személyes adatokat a Szolgáltató.

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében
többnyire az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton
keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a Szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

Az adatkezelő a Facebook remarketing kódját használja. Cookie élettartam: 20 nap, adatkezelés célja: Facebook hirdetések személyre szabása, további információk: http://hu.facebook.com/help/cookies/ 

A Szolgáltató, illetve a megjelölt külső szolgáltatók a testre szabott kiszolgálás érdekében a Felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a Felhasználó aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. A sütit a Felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását. A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség.

A Felhasználó végfelhasználói készülékén elhelyezett munkamenetre szóló cookie a böngésző bezárásával törlődhetnek. A Felhasználó végfelhasználói készülékén tartósan elhelyezett böngésző cookie a készülék merevlemezére kerül, és az internetes böngésző bezárása után is megmaradhat a cookie manuális törléséig, illetve időtartamának lejáratáig, mely beállítással módosítható. A Felhasználó végfelhasználói készülékén elhelyezett böngésző cookie-k bármikor törölhetőek a készülékről, a böngésző megfelelő beállításainak kiválasztásával pedig visszautasítható a cookie-k használata, ebben az esetben azonban előfordulhat, hogy a Felhasználó nem fogja tudni kihasználni az adott szolgáltatás összes funkcióját. Minden egyes böngészőben illetve végfelhasználói készüléken külön-külön szükséges a letiltást végrehajtani. A flash cookie végleges törléséről az alábbi oldalakon olvashat bővebben: https://into.hu/hirek/hogyan-flash-kikapcsolasa-es-eltavolitasa (magyar nyelven), http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html (angol nyelven).

Google Analytics, Facebook
Külső szerverek segítik a honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését (pl. Google). A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani. Elérhetőségük: www.google.com/analytics

A Szolgáltató által igénybe vett szoftverek, szolgáltatások

Közösségi oldalak
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a közösségi oldalak adatkezelése körében a következőket:

  • az adatgyűjtés ténye,
  • az érintettek köre,
  • az adatgyűjtés célja,
  • az adatkezelés időtartama,
  • az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  • az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.

 Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: Facebook, Youtube közösségi oldalakon történő regisztrálással a Felhasználó neve és a Felhasználó nyilvános profilképe segítségével.

Az érintettek köre: valamennyi érintett, aki regisztrált a Facebook, Youtube közösségi oldalakon, és „lájkolta” a weboldalt.

Az adatgyűjtés célja: A közösségi oldalakon, a weboldal egyes tartalmi elemeinek, termékeinek, akcióinak vagy magának a weboldalnak a megosztása, illetve
népszerűsítése, „lájkolása”.

Az adatkezelés időtartama, adatok törlésének határideje, adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye és az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: maga az adatkezelés a közösségi oldalakon történik, így az adott közösségi oldalon tájékozódhat a Felhasználó az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról. Az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire az adott közösségi oldal szabályozása vonatkozik.

Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó önkéntes hozzájárulása által az adott közösségi oldalon.

Adatfeldolgozók (adattovábbítást végezhetnek partnereik irányába az általuk közzétett adatvédelmi tájékoztató alapján)

  • Logisztika: Csomagpont Logisztika Kft., Székhelye, postacíme, ügyfélszolgálat címe: 1067 Budapest, Szondi utca 15., Cégjegyzékszám: 01 09 340159, Adószáma: 26704058-2-42, Telefon: +36 30 923 5157, E-mail: info@csomagpont.com Honlap: www.csomagpont.com, Nyitva tartás: H-P: 10.00 – 18.00 (1067 Budapest, Szondi utca 15., csak átadópont)
  • Bankkártyás fizetés: UniCredit Bank Hungary Zrt., Központ: 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
    Levelezési cím: 1242 Budapest Pf. 386.
  • Bankkártyás fizetési ügyletek kezelése: First Data Corporation, 225 LIBERTY STREET 29TH FLOOR NEW YORK NY 10281 (800) 735-3362
  • Adatgyűjtésre szolgáló szoftver: Worpress.com keretrendszer, WooCommerce
  • Könyvelés: PONO HANA KFT, 1108 Budapest Gyömrői út 140.
  • Postázás: Magyar Posta Zrt., lakossági ügyfeleknek: ugyfelszolgalat@posta.hu, üzleti ügyfeleknek: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu, Budapest X. ker. Üllői út 114-116., idopontegyeztetes@posta.hu
  • Kiszállítás: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (“GLS Hungary”), https://gls-group.eu/, Ügyfélszolgálat: Tel.: (+36 29) 88 66 70, Fax: (+36 29) 88 66 10, E-mail: info@gls-hungary.com
  • Szolgáltató bankja: UniCredit Bank Hungary Zrt., https://www.unicreditbank.hu/, 1054 Bp, Szabadság tér 5-6., telefonszám: 06-1-325-3200
  • Hosting szolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft., Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. emelet 241., Telefon: +36 1 789-2-789, Email: support@tarhely.eu

AZ ÉRINTETTEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
Tartalom és információ megosztás
A Felhasználó által megadott tartalomért kizárólag a Felhasználó vonható felelősségre.

Tájékoztatás
A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által, az adott szolgáltatással összefüggésben kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, az általa kezelt, illetve az általa megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről, az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Valamint az esetleges adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legfeljebb 30 napon belül adja meg a kért tájékoztatást, az adott szolgáltatás Felhasználási Feltételeiben illetve az általa megjelölt elérhetőségeken.

Bíróság, ügyészség, nyomozó hatóság, szabálysértési hatóság, közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetve jogszabály felhatalmazása alapján más szervek megkereshetik Szolgáltató-t tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett. Szolgáltató a megkereső szerv részére – amennyiben az a pontos célt és az adatok körét megjelölte – a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges személyes adatokat rendelkezésre bocsátja.

Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél:

  • tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
  • személyes adatainak helyesbítését,
  • személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását,
  • adatainak hordozhatóságát – amennyiben az adathordozás automatizált módon történik, papíralapú kezelésre nem vonatkozik

A tájékoztatással kapcsolatban amennyiben az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó (ilyen a különösen ismétlődő jelleg is), az adatkezelő a kérelem teljesítéséért költségtérítést állapíthat meg, illetve megtagadhatja azt.

Adatok módosítása, törlése, zárolása
A Felhasználó bármikor módosíthatja vagy kérelmezheti személyes adatainak helyesbítését törlését vagy zárolását az itt meghatározott elérhetőség(ek)en és mód(ok)on (pl. e-mail útján). A Felhasználó személyes adatait az inaktivitás esetén szintén törölheti a Szolgáltató. A Felhasználó személyes adatait akkor is törli a Szolgáltató, ha kezelése jogellenes; az adatkezelés célja megszűnt; vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt; azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte; vagy ha az adatkezelés hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható –, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki.

A Szolgáltatás megszűnésével – a jogszabályokban előírt (pl. számlázási) kötelezettségek teljesítéséhez szükséges adatok kivételével – Szolgáltató törli a szolgáltatás Felhasználóinak a konkrét szolgáltatáshoz kapcsolódóan kezelt személyes adatait. A Szolgáltatás átnevezése, átalakítása, más szolgáltatással való egyesítése nem jelenti a szolgáltatás megszűnését.

Törlés helyett Szolgáltató zárolja az adatokat akkor, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeli Szolgáltató, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárja.

A gazdasági reklámot tartalmazó közvetlen üzletszerzési illetve marketing célú megkeresés küldéséhez adott hozzájárulás megkeresés-típusonként külön-külön bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható a levelek alján. A Felhasználási Feltételekben és Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott esetekben – a jogszabályok adta keretek között – a hozzájárulás visszavonása után a Szolgáltatás nem vehető igénybe. A hozzájárulás visszavonása más esetekben nem jár a Szolgáltatás igénybevételének (pl. regisztráció) megszüntetésével.

Tiltakozás személyes adat kezelése ellen
A Felhasználó tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges.

Ha Szolgáltató a Felhasználó tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és az esetleges adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett Felhasználó személyes adatát korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Ha az adatkezelést (pl. számviteli) törvény rendelte el, az adatkezelő a Felhasználó adatát nem törölheti, viszont a személyes adatot nem továbbítja az adatátvevő részére, ha a tiltakozással egyetértett, vagy bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.

Az adathordozhatósághoz való jog az alábbi jogokat jelenti:

  • jogot arra, hogy az érintett a személyes adatokat „tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban” megkapja
  • jogot arra, hogy az érintett kérje az adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását anélkül, hogy ezt az eredeti adatkezelő akadályozná (ez a jog az érintett kérésére történő, a személyes adatok különböző adatkezelők közötti adattovábbítást hivatott elősegíteni).

Igény bejelentése
Szolgáltató az egyes Szolgáltatásaihoz kapcsolódó igények bejelentésére egyféle módon lehetőséget adhat: e-mail útján.

A Szolgáltató részére a Szolgáltatással összefüggésben Felhasználó által korábban megadott e-mail címéről érkezett igényt tekinti Szolgáltató a Felhasználótól érkezett igénynek. Egyéb e-mail címről a Felhasználó akkor nyújthat be igényt, ha – Szolgáltató részére a jogszabály által meghatározott módon – megfelelően igazolta felhasználói minőségét.

Amennyiben Szolgáltató adatkezelése nem az érintett hozzájárulásán alapul, hanem az adatkezelést harmadik személy visszaélésszerűen kezdeményezte, az érintett kérheti a rá vonatkozó, valamely Felhasználó által róla közzétett személyes adat törlését, valamint az adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatást személyazonosságának és a személyes adattal fennálló kapcsolatának megfelelő igazolása mellett.

A Felhasználó halála esetén a halotti anyakönyvi kivonat bemutatásával illetve másolatának a szolgáltatás ügyfélszolgálati címére történő megküldésével a Felhasználó bármely közeli hozzátartozója, illetve az, akit végrendeleti juttatásban részesített, kérheti a Felhasználóval fennálló kapcsolatának igazolása mellett a Felhasználóra vonatkozó adatok törlését, valamint jogos érdekének igazolása mellett az adatok továbbítását.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Szolgáltató jogosult a Felhasználási Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató egyoldalú módosítására. Amennyiben Szolgáltató a jelen oldalt módosítja, frissíti, a módosítás a közzétételtől automatikusan érvénybe lép. Ezért felhívjuk a weboldal látogatóinak figyelmét, hogy a weboldalon lévő legfrissebb változat elolvasását végezzék el.

BÍRÓSÁGI JOGORVOSLAT, HATÓSÁGI ELJÁRÁS
Szolgáltató akkor biztosítja a jogszabályok által előírt jogorvoslati igények előterjesztésének lehetőségét, amennyiben a Felhasználó vagy egyéb érintett a jogszabály által meghatározott módon – megfelelően igazolja személyazonosságát és az érintett adattal fennálló kapcsolatát.

Bármely érintett a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos vélt jogsérelem esetén az illetékes törvényszékhez, a fővárosban a Fővárosi Törvényszékhez is fordulhat vagy vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (elnök: dr. Péterfalvi Attila, 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., ugyfelszolgalat@naih.hu, +36-1-3911400, www.naih.hu

Név: Adatvédelmi Biztos Hivatala
Székhely: 1051 Budapest, Nádor u. 22.
Postacím: 1387 Budapest, Pf.: 40.
Telefon: 06-1-475-7186, 475-7100
Telefax: 06-1-269-3541
E-mail: adatved@obh.hu
Név: Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 20 33

 

Életkor megerősítése

Szeszesitalokat 18 éven aluliaknak nem szolgálunk ki. A Belépés gombra kattintva igazolja, hogy elmúlt 18 éves.

Privacy Policy Settings